Klachtenprocedure

Vervelend, we helpen je graag verder.

Bij Next Level Consultants B.V. staat klanttevredenheid voorop.

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We nemen elke klacht uiterst serieus en doen er alles aan om samen tot een snelle en passende oplossing te komen.

Onze klachtenprocedure is transparant, laagdrempelig en gericht op duidelijke communicatie. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren — dank dat u de moeite neemt om ons hierover te informeren.

We staan voor u klaar en nemen spoedig contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Wanneer u een klacht heeft, vragen we u om ons te voorzien van de volgende informatie:

  • Uw postcode
  • De datum en het tijdstip waarop de klacht is voorgevallen
  • De leverancier
  • De aard van het gesprek

Wij registreren en behandelen alle klachten zorgvuldig, ongeacht of er uiteindelijk een leveringsovereenkomst tot stand is gekomen of niet.

Ons feedbackproces ziet er hierbij als volgt uit:

  1. Klacht ontvangen
    Klacht wordt ontvangen en geregistreerd. Klacht wordt toegewezen aan een
    verantwoordelijke medewerker.
  2. Interne beoordeling
    Klacht wordt intern onderzocht en geanalyseerd.
  3. Communicatie met de leverancier
    Indien nodig, wordt de klacht aan de leverancier doorgegeven.
  4. Documentatie en analyse
    Klacht wordt gedocumenteerd. Analyse van klachten voor verbeteringen.
  5. Continu verbeteren
    Implementeren van verbeteringen om herhaling te voorkomen.

Ons doel is om uw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Hierbij hanteren wij een afhandeltijd van 3 werkdagen. We werken nauw samen met de betrokken leverancier om ervoor te zorgen dat uw feedback bijdraagt aan de verbetering van onze dienstverlening.

Direct contact?

Klachtenformulier

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.