Search
Close this search box.

Klachtenprocedure

Vervelend, we helpen je graag verder.

Bij Next Level Consultants B.V. hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u een klacht heeft. Ons streven is altijd om de beste service te bieden en eventuele zorgen of ontevredenheid serieus te nemen. We willen graag de gelegenheid benutten om uw klacht op een snelle en effectieve manier op te lossen. Onze klachtenprocedure is ontworpen om transparantie en open communicatie te bevorderen, zodat we kunnen blijven groeien en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw feedback is van onschatbare waarde, en we staan klaar om samen met u tot een passende oplossing te komen.

Wanneer u een klacht heeft , vragen we u om ons te voorzien van de volgende informatie:

  • Uw postcode
  • De datum en het tijdstip waarop de klacht is voorgevallen
  • De leverancier
  • De aard van het gesprek
Wij zullen de klachten correct registreren en afhandelen. Dit geldt voor klachten met betrekking tot werving die heeft geleid tot een leveringsovereenkomst en klachten over werving die niet tot een overeenkomst heeft geleid. Wij zullen de klacht serieus behandelen en ons inspannen om tot een oplossing te komen. Ons feedbackproces ziet er hierbij als volgt uit:
  1. Klacht ontvangen
    Klacht wordt ontvangen en geregistreerd. Klacht wordt toegewezen aan een
    verantwoordelijke medewerker.
  2. Interne beoordeling
    Klacht wordt intern onderzocht en geanalyseerd.
  3. Communicatie met de leverancier
    Indien nodig, wordt de klacht aan de leverancier doorgegeven.
  4. Documentatie en analyse
    Klacht wordt gedocumenteerd. Analyse van klachten voor verbeteringen.
  5. Continu verbeteren
    Implementeren van verbeteringen om herhaling te voorkomen.
Ons doel is om uw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Hierbij hanteren wij een afhandeltijd van 3 werkdagen. We werken nauw samen met de betrokken leverancier om ervoor te zorgen dat uw feedback bijdraagt aan de verbetering van onze dienstverlening.

Direct contact?

Klachtenformulier

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.